Week 11 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu

Week 11

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Maart 2014 | IJsland, Reykjavik

Daar was ik weer! Deze week hebben we een rustige week gehad. En het is me gelukt, heb mijn sjaal in 1 week kunnen breien. Ben trots op mijzelf :) Heb de sjaal ook meteen even met de hand gewassen, aangezien het IJslandse wol erg kriebelt. Nou had ik dit beter niet kunnen doen. Op het moment dat de wol nat werd, begon het meteen naar schaap te ruiken haha, de hele slaapkamer rook er naar. Net alsof ik op de kinderboerderij moest slapen.. Je mag de sjaal alleen met de hand wassen en je moet hem op een handdoek uitleggen en laten drogen, dit duurde twee dagen. Ben nu bezig met de tweede sjaal en het einde hiervan is ook al in zicht.

Maandag even naar school geweest en mijn breiwerk natuurlijk meegenomen. Bijna de hele klas loopt te breien tijdens de colleges. Moet een grappig gezicht zijn voor de leraren. Dinsdag was ik vrij en ben ik druk aan de slag geweest voor school.

Woensdag ben ik weer naar de basisschool geweest. Dit keer om er een activiteit te doen samen met een IJslands klasgenootje. Dit was ontzettend leuk! We hebben de activiteit twee keer uitgevoerd en hebben een spel met ze gedaan. Wij gaven ze hints en de leerlingen moesten in groepjes het dier raden en konden punten verdienen. Het was fijn om weer even voor de klas te staan en te voelen waarvoor je het ook al weer doet :) s'avonds zijn we lekker uit eten geweest met Emmi, Sanne en Shanna.

Donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik weinig beleefd en ben ik hard bezig geweest voor school. Gisteren avond zijn we wel lekker ergens wat gaan eten met ons tweeën aangezien we geen zin hadden om te koken.

Vandaag is natuurlijk weer was dag. Gelukkig schijnt vandaag de zon wel een beetje, de hele week heeft het lopen regenen, sneeuwen of hagelen..

Aankomende week word het een drukke, chaotische maar ontzettend gezellige en leuke week! Aniek, Nina en Sven komen aanstaande dinsdag en blijven een weekje, heb er heel veel zin in :)

P.s. Jannet, Willemien en mama bedankt voor de kaartjes uit Amsterdam!

  • 18 Maart 2014 - 09:47

    Jannet:

    Hoi Iris,
    Hier even een berichtje van mij vanaf mijn werkplek. Mijn laptop thuis heeft namelijk behoorlijk de kuren en heeft er dus even geen zin aan. Maar heel erg leuk om elke week je verhalen te lezen en de foto's te bewonderen. Je hebt af en toe mooie outfitjes aan. Ha,ha,ha. Ik moet wel bekennen dat ik onmeunig jaloers ben als ik lees wat jij allemaal doet. Da's toch altijd beter dan werken. Ja toch.
    Maar ik wens je heel veel plezier deze week met je vrienden en met alles wat je verder nog gaat doen.
    Heel veel groetjes van Jannet

  • 23 Maart 2014 - 14:56

    Piet Ten Veen:

    Hoi Iris,
    Ik liep achter met het lezen van jouw reis verslagen, maar heb ze inmiddels allemaal gelezen. Wat een leuke studietrip is dit, en wat een avonturen ben best jaloers op je.
    Als je in Nederland terugkomt wordt het echt afkicken, maar zover is het nog lang niet, dus geniet en beleef nog meer avonturen, studeren doe je maar weer als je in Nederland bent.
    Straks gaan we nog naar je ouders toe om de verjaardag van je vader alvast te vieren.
    Groetjes
    Piet en Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 13793

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 22 Mei 2014

Studeren in Reykjavik

Landen bezocht: