Week 12 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu

Week 12

Blijf op de hoogte en volg Iris

23 Maart 2014 | IJsland, Reykjavik

Nou ik kan bijna mee doen aan een brei wedstrijd, tempo zit er lekker in. Nummer 2 is ook al klaar :) Nu maar is leren hoe ik sokken kan breien, haha.

Afgelopen maandag en dinsdag weer naar school geweest. Dinsdag avond was het dan eindelijk zover: Nina, Aniek en Sven zijn aangekomen in IJsland! Een heleboel leuke cadeautjes en lekkernijen van Nederlandse bodem gekregen :) Na het eten zijn we met ons allen gezellig naar een café gegaan om wat te drinken en een spelletje te spelen.

Woensdags hebben we een auto gehuurd en zijn we naar de blue lagoon gereden om een lekker dagje te relaxen. Totaal geen straf om hier nog een keertje heen te mogen. Aan het einde van de middag zijn we weer terug gereden en na die tijd zijn we lekker uit eten gegaan.

Donderdag hebben we ze een rondleiding gegeven door Reykjavik. Alle bijzondere en populaire plekjes zijn gespot. S'avonds hadden we een studentenfeestje georganiseerd door de ESN, aangezien het sint patricksday was. Natuurlijk allemaal netjes in het groen gekleed gingen we er naar toe. Helaas was het niet erg druk, maar uiteindelijk toch een gezellige avond gehad.

Vrijdag hebben we weer een auto gehuurd. Helaas was het super slecht weer waardoor het tripje voor hun niet door kon gaan.. Ik ben niet mee geweest, aangezien ik een belangrijke les had op school. Uiteindelijk hebben ze zich wel vermaakt in het winkelcentrum, haha. S'avonds kwam Emmi bij ons om wat te drinken en daarna zijn we het nacht leven van Reykjavik gaan beleven.

Gisteren ochtend (zaterdag) hebben we eerst lekker uit geslapen, daarna hebben we gebruncht bij laundromat. Erg lekker en gezellig! Daarna hebben we ze de fleemarket laten zien en zijn we nog lekker even door Reykjavik heen gelopen, aangezien het heel lekker weer was. S'avonds zijn we lekker wat gaan eten bij de studenten bar :)

Vandaag (zondag) hebben we weer een auto gehuurd. Ze zijn al vroeg vertrokken vanochtend. Ik ben vandaag lekker even thuis gebleven en zoals gewoonlijk, zondag: wasdag. En heb even geskyped met het thuis front, aangezien papa zijn verjaardag viert :)

Dinsdag gaan Nina, Aniek en Sven helaas weer naar huis.. Maar nu gaan we nog even genieten van de gezelligheid samen!