Week 16 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu

Week 16

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 April 2014 | IJsland, Reykjavik

Happy easter allemaal! Er is alweer een weekje voorbij.. Weinig beleefd maar toch eventjes een verslag (ook een beetje voor mijzelf zodat ik weet wat ik gedaan heb ik als ik terug kom).

Afgelopen maandag avond kwam Eef weer terug van haar weekendje naar het noorden. S'avonds alle verhalen aangehoord en hele mooie foto's gezien. Dinsdag was het dan zover, de allerlaatste schooldag :). Toch wel raar, je bent hier een heel semester naar school geweest en dit was dan de laatste college.

Woensdag heb ik me over mijn angsten heen gezet en toch ben ik toch maar weer het sushi avontuur aangegaan. Het was Sanne en Shanna hun laatste avond en ze wilden graag sushi eten. Dus alle moet bij elkaar geraapt en het toch nog maar een keertje geprobeerd, en deze keer ging het goed gelukkig haha. Donderdag ochtend vroeg mijn bedje uit om Sanne nog even snel uit te zwaaien. In de middag is er weinig spannends gebeurd en dit geld eigenlijk ook voor de vrijdag en de zaterdag. Ben druk bezig geweest met het laatste assignment en dit gaat de goede kant op. Hierna alleen nog het onderzoekje aanpassen en het is klaar :) Heb trouwens ook weer 2 mooie cijfers binnen, een 8 en een 9. Zoals papa zei: op IJsland kun je nog professor worden.

Vanochtend (zondag) hebben we voor onszelf een lekker paasontbijtje gemaakt, we hadden natuurlijk veeeeeel te veel en zit nu nog propvol maar het was lekker. Deed ons toch een beetje aan thuis denken de geur van de warme broodjes. Er is hier weinig te beleven tijdens Pasen. Alle winkels en restaurants zitten dicht en de IJslanders zijn op familie bezoek of naar het noorden om te skien. Helaas moeten wij het paasvuur dit jaar een keertje overslaan..

Zoals jullie kunnen lezen was het een rustig weekje afgelopen week, nog even de laatste lootjes leggen en ik heb mijn schoolwerk helemaal klaar. Voor aankomende week staan er leuke uitjes gepland. Woensdag komt er een vriendin van Eef aan, Marieke. Donderdag ga ik met school naar het gebied waar de njal's saga zich heeft afgespeeld, zaterdag gaan we de zuidkust bekijken en zondag ga ik ijsklimmen op een gletsjer! Heb er nu al heel veel zin in!

Iedereen een hele fijne Pasen en tot volgende week!

En papa en mama, van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 01 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 13799

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 22 Mei 2014

Studeren in Reykjavik

Landen bezocht: