Eerste paar dagen - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Iris Keuler - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Januari 2014 | IJsland, Reykjavik

Dit weekend hebben we alle tijd gehad om ons te oriënteren in de omgeving. We zijn op zoek gegaan naar het hoofdgebouw van de universiteit en de onze eigen universiteit, aangezien ze voor de studierichtingen verschillende gebouwen hebben zitten in Reykjavik. Het valt heel erg mee, we moeten ongeveer 15 minuutjes lopen :) Beetje ochtendgymnastiek is goed voor ons!

Gisterenavond zijn we ook op zoek gegaan naar het uitgaansleven, dit konden we nog niet vinden. Maar we zijn uiteindelijk wel in een gezellig barretje geëindigd om op een mooie tijd te proosten! De wijn is hier trouwens heel duur, 6,35 euro per glas.. en je moet eigenlijk 21 zijn om hier alcohol te mogen drinken, oeps!

De kou valt hier tot nu toe heel erg mee, er is alleen een hele koude wind. Daarnaast kijken we hier echt onze ogen uit, de mensen zijn hier heel bijzonder. Hele alternatieve types, kun je uren naar kijken! Heel bijzonder.

Vanmiddag zijn we de kerktorens in geweest van een bekende kerk die hier op de hoek staat. De foto's ervan zijn bijgevoegd. Speciaal voor papa heb ik ingezoomd op het voetbalveld :)

Morgen is het dan zo ver, onze eerste school dag. We zijn heel erg benieuwd wat ons te wachten staat.
Jullie horen snel meer!

• 05 Januari 2014 - 21:30

Aniek:

Heee ier!
    Wat een ongelofelijk mooie foto's en wat een leuk verhaal om te lezen! Wat een mooi land waar je toch heel veel kunt beleven! Whoeii ik wil echt graag op bezoek.komen :)
    Heel veel succes op school morgen!
    Liefs

• 05 Januari 2014 - 22:10

Nina:

Superleuk om de verhalen te lezen en zo jullie tijd daar te kunnen volgen:)
    Ik stel me al helemaal voor hoe jullie die mensen aan het bestuderen zijn:p
    Veel plezier en succes morgen met de ontmoeting op school! Veel liefs

• 05 Januari 2014 - 22:37

Papa:

In de kampioen staat een verslag over IJSLAND,
    bijzonder dat jij daar nu zit.

liefs Papa en Mama

• 06 Januari 2014 - 00:05

Stefan :

Hier Toppers!!! Echt super Vette foto's !!! Morgen begint het echte werk!! Veel Succes!!!

• 06 Januari 2014 - 00:06

Stefan :

• 06 Januari 2014 - 18:22

Tom:

Hahahaha speciaal voor papa;)